Editia a VIII-a a campaniei FII TREAZ LA VOLAN! A inceput pe 1 iunie
Intre 1 iunie si 31 august 2023 are loc editia a VIII-a a campaniei nationale de educatie si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN!, proiect lansat de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si desfasurat cu sprijinul celor mai importante entitati si companii din piata de asigurari si de brokeraj. Ca in fiecare an, campania se concentreaza pe un subiect de actualitate si are ca obiective cresterea gradului de educatie rutiera din Romania, concomitent cu reducerea numarului de accidente rutiere.
Desi 2022 a fost cel mai sigur an din punct de vedere rutier din ultimii 10 din Romania, vorbim, in continuare, de o medie de 12,9 accidente rutiere grave pe zi. In acest context, proiectele si campaniile de siguranta rutiera raman mai importante ca niciodata, iar orice efort in directia reducerii numarului de accidente rutiere este esential.
In acest context, editia a VIII-a a proiectului FII TREAZ LA VOLAN! aduce in prim plan miturile rutiere – acele convingeri gresite, extrem de periculoase, pe care multi soferi, dar si alti participanti la trafic le considera adevarate sau pe care le folosesc pentru a motiva un comportament iresponsabil. „Viteza nu este periculoasa”, „Nu am nevoie de centura de siguranta”, „Schimb benzile pentru ca ma ajuta sa ajung mai repede la destinatie” sunt doar cateva dintre acestea si se numara printre miturile analizate si „demontate” in cele 3 luni de campanie.
Demersul „FII TREAZ LA VOLAN!” este initiat de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania.
De asemenea, campania este realizata cu sprijinul Partenerilor GRAWE Romania, BCR Asigurari de Viata VIG, OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GROUPAMA Asigurari, ASIROM VIG, GARANTA Asigurari, NEW Age Broker, CAMPION Broker, ASISOFT, GLOBASIG Broker, Daune.Expert, Fabrica de Asigurari si FUNK Broker.
Proiectul se desfasoara, de asemenea, cu sprijinul Asociatiei motoADN, Rebel in Romania si TATUC Serv Consulting.
Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media traditionali RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro si AutoStiri.ro.