Peste 200.000 de oameni au aflat deja mai multe despre miturile din trafic, in doar 2 saptamani de la debutul editiei a VIII-a a proiectului „FII TREAZ LA VOLAN!”

Peste 200.000 de oameni au aflat deja mai multe despre miturile din trafic, in doar 2 saptamani de la debutul editiei a VIII-a a proiectului „FII TREAZ LA VOLAN!”

Incepand de la 1 iunie, unele dintre cele mai cunoscute `convingeri’ eronate ale conducatorilor auto, dar si ale altor participanti la trafic, care cresc, intr-o masura mai mare sau mai mica, riscul unui accident rutier – asa numitele „mituri din trafic” – au inceput sa fie analizate si dezmintite in cadrul celei de-a opta editii a campaniei nationale de siguranta si preventie rutiera „FII TREAZ LA VOLAN!”.

In doar doua saptamani de la debutul proiectului, aproape 240.000 de soferi, si nu numai, au vazut deja mesajele transmise doar prin intermediul paginii de Facebook a campaniei. In peste 30.000 de instante, acestia au si interactionat direct cu postarile, distribuindu-le mai departe, reactionand sau lasand un comentariu.

Pericolele aduse de viteza, importanta utilizarii sistemului corect de iluminare, necesitatea folosirii centurii de siguranta chiar si atunci cand masina este dotata cu airbag au fost doar cateva dintre miturile abordate in primele zile de campanie.

Demersul „FII TREAZ LA VOLAN!” este initiat de APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul UNSAR – Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania.

De asemenea, campania este realizata cu sprijinul Partenerilor GRAWE Romania, BCR Asigurari de Viata VIG, OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GROUPAMA Asigurari, ASIROM VIG, GARANTA Asigurari, NEW Age Broker, CAMPION Broker, ASISOFT, GLOBASIG Broker, Daune.Expert, Fabrica de Asigurari si FUNK Broker.

Proiectul se desfasoara, de asemenea, cu sprijinul Asociatiei motoADN, Rebel in Romania si TATUC Serv Consulting.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media traditionali RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro si AutoStiri.ro.

Share this post